Palasimme sunnuntaina viikon reissusta. Kotiin on vaan aina kiva tulla!
Meidän kodista olikin juuri Kotitalo-lehdessä juttua otsikolla ”Digiperheen tekoälyä täynnä olevassa kodissa kodinkoneetkin juttelevat keskenään”.
Tämän jutun kuvat on ottanut Akseli Muraja Kotitalo-lehteen. Kiitos kuvista ja hyvästä yhteistyöstä kuvaussessiossa! Kuvat on otettu syyskuussa. Alex on näissä vielä hurjan pieni! 🙂
Kuluneen viikon aikana on Alexin mahavaivat alkaneet pikkuhiljaa selviämään. Hän vaikuttaa reagoivan kaikkiin ruokiin, jotka sisältävät histamiinia. Tämä kavensi ruokavaliotani entisestään, mutta toisaalta on helpottavaa, että nyt on paljon selkeämpi lista mitä välttää. Pidämme peukkuja, että parin kuukauden päästä mahavaivat alkaisivat helpottamaan, kun kiinteät ruuat aloitetaan noin puolen vuoden iässä.
Minun ruokavalion takia meillä on nyt ollut aika monena päivänä erilliset ruuat. Mika lienee kyllästynyt syömään kanaa ja possusuikaletta…
Emme ennättäneet syömään oikein mitään ennen kotiinpaluuta ja Mika ajattelikin herkutella tilaamalla kunnon pitsan. Valitettavasti toimituksessa kesti kolme tuntia luvatun 90 minuutin sijaan. Lopulta saapunut pitsa oli kylmä. Voitte kuvitella, että häntä harmitti!
Palautteeseen tuli vastaus, että valitettavasti toimitus oli ruuhkautunut ja jos asiakaspalveluun olisi soitettu heti pitsan tultua, niin he olisivat toimittaneet uuden. Olisitko itse syönyt kylmän lätkän vai odottanut uutta taas toista tuntia?
Varmaan suurin osa teistä lukijoista olisi hotkaissut lätyn naamaan ja niin tehtiin meilläkin. Hyvä muistutus siitä, että kun asiakaslupaus annetaan, niin se täytyy pitää. Virheitä aina sattuu, mutta niistä pitää yrittää selviytyä tyylikkäästi, niin että asiakkaalle jää hyvä maku suuhun. 🙂